Utredningshandläggare / Kundsupport

Vill du bli en del av ett team som arbetar med att leverera högkvalitativ kundsupport och hantering av utredningar inom affärsinformation?

AB Syna söker nu en utredningshandläggare / kundsupport på heltid som vill arbeta i en dynamisk och serviceinriktad miljö där ingen dag är den andra lik!

Om rollen

Som utredningshandläggare/kundsupport kommer du att vara en viktig länk mellan våra kunder och vår verksamhet. Du kommer att hantera förfrågningar och utredningar rörande affärsinformation, kreditupplysningar och företagsdata, samt säkerställa att våra kunder får snabb och korrekt information. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder via telefon och e-post, där du hjälper till att lösa problem och ge råd om våra tjänster.

Placeringen är Malmö där vi har vårt kontor.

Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

  • Hantera utredningsärenden.
  • Hantera kundfrågor och ge support via telefon och e-post.
  • Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa att kundärenden hanteras korrekt och i tid.
  • Bidra till att förbättra kundupplevelsen och våra interna processer.
  • Säkerställa att alla kundkontakter hanteras professionellt och med hög servicenivå.

Vi söker dig som:

  • Har goda administrativa kunskaper.
  • Har erfarenhet av kundservice, gärna inom B2B eller i en supportroll.
  • Har en analytisk förmåga och är noggrann i ditt arbete.
  • Är en problemlösare med ett kundfokuserat mindset.
  • Har mycket god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska.
  • Gärna har kunskap eller intresse för affärsinformation och kreditupplysningar (meriterande men inget krav).
  • Trivs med att arbeta i en teamorienterad miljö, men kan också arbeta självständigt.

Vi erbjuder:

  • En roll i ett stabilt och växande företag med ett stort fokus på kundservice och kvalitet.
  • Möjligheter att utvecklas och växa inom företaget.
  • En arbetsplats där vi värnar om trivsel och gemenskap.

Om Syna

Syna är Sveriges äldsta kreditupplysningsföretag. Vi är en oberoende specialist i en bransch som domineras av storbolag. Vi strävar inte efter att vara störst – vi arbetar för att vara bäst på kreditupplysningar. Det har vi gjort sedan starten 1947.

Att bli bäst anser vi ligger i de mjuka värdena. Vi har levererat riktigt bra kreditinformation i över 70 år, så det kan vi. Att erbjuda lättanvända verktyg som gör dina affärsbeslut enklare ser vi som en självklarhet. Men vi vill inte bara leverera hårda data utan också ha en nära kontakt med dig som användare. Hos oss får du därför alltid en personlig kontaktperson som är lyhörd för dina behov och finns där om du behöver hjälp.

Våra tjänster uppdateras dagligen och används regelbundet av tusentals företag för att hitta, kontrollera och bevaka kunder, leverantörer och affärspartners. Våra användare är allt från mindre företag som tar någon enstaka upplysning till stora koncerner och statliga myndigheter som hämtar tusentals uppgifter varje dag.

Ansökan

Skicka in ditt CV och personliga brev till jobb@syna.se senast den 18e december. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt team på AB Syna!


Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan och bli en del av vår spännande resa!

De uppgifter du skickar in till Syna kommer endast användas i rekryteringssyfte för den sökta tjänsten. Vi sparar din ansökan och cv tills tjänsten är tillsatt, plus tre (3) månader. Genom att skicka in din ansökan till oss samtycker du till ovan beskrivna hantering av dina personuppgifter.

Syna har valt att göra denna rekrytering på egen hand och önskar att själva få driva denna rekryteringsprocess.

Det här är Syna

Synas kundrådgivare

Syna är experter på kreditupplysningar och marknadsinformation. Sedan 1947 har vi erbjudit marknaden vår expertis inom kreditupplysning, registervård och marknadsurval. Idag använder tusentals företag våra tjänster för att hitta, granska och bevaka kunder, leverantörer och affärspartners. Hos Syna har du alltid tillgång till personlig service och fri support. Vi är här för att hjälpa dig lösa de utmaningar du står inför, så att du kan göra ännu bättre och tryggare affärer.

Du når oss på 040-25 85 00 eller support@syna.se